25 maj 2011

Underbara älskade

Idag har jag försökt sammanfatta lite av boken, jag tar ett kapitel i taget. Vädret har växlat i takt med mitt humör också. Regn, sol, moln o vind..allt har varit framme idag. Imorgon ska jag försöka sammanfatta 3 kapitel. Det går så sakta för det är världens onödigaste uppgift. Sammanfatta en bok på ca 350 sidor, vi har inte ens fått en uppgiftsbeskrivning. Läraren kommer säkert inte ens läsa allas sammanfattningar. Varför liksom? Hade kunnat haft en hemtenta istället, det hade varit mycket bättre och man hade lärt sig mer.
Ikväll skulle jag egentligen en runda till Sara men fick migrän o kände mig sen inte 100%. Gör fortfarande inte det. Vi får träffas imorrn istället eller på fredag :).
För övrigt har jag världens underbaraste o finaste katter!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar