27 juni 2011

Shooooes!

Vi har pratat på jobbet om att ut o jogga etc. Jag fick sån stor lust till o börja ut o jogga igen och jag behöver ett par riktigt träningsskor. Efter jobbet begav jag mig till Intersport och gjorde ett "fottest" för att se hur jag står. Sen hjälpte en kille mig o prova ut rätt skor så idag har jag gått runt med mina nya skor i lägenheten för att känna hur de känns. De är riktigt sköna och det ska bli kul o testa hur de känns, imorrn tänkte jag gå ner till löpbandet för o se hur de är att jogga i.

Passade även på att jobba lite extra o gjorde en ålderskontroll på Systembolaget :). 300 kr på 10 min är inte fy skam. På tal om jobb så ska jag vara handledare nästa termin igen! Hurra!!

1 kommentar:

  1. Jag behöver också köpa nya löparskor!
    Vad kul att du får vara handledare närsta termin också! :D

    Sv: Mina små Tussar går på sladden till datormusen. Men den är så pass tjock så den har inte gått sönder iaf! De är tur dom är så söta när de hittar på sånna bus :P

    SvaraRadera