15 september 2011

My day

Var o kollade upp öronen idag efter det att jag hade kristallsjukan i somras, som förresten enligt doktorn här i Växjö inte var kristallsjukan utan virus på balansorganet. Hon mer eller mindre dumförklarade doktorn i Karlskrona för att han inte hade utfört rätt tester och för att han inte hade gjort en viss rörelse som kan i princip bota kristallsjukan om man nu har det. Jag fick också göra ett hörseltest som jag klarade galant. I vissa fall låg jag nästan utanför grafen, så doktorn gratulerade mig för att jag hade så bra hörsel :)

Sen var jag iväg en runda på City gross o handlade. Hittade världens sötaste flaskor med grönt te i! Dock vågade jag inte handla dem den här gången, det får bli nästa gång :) Smakar de skit får jag hälla ut det o behålla flaskan :D


När jag kom hem mådde jag sådär så jag satte mig o pysslade ett tag. Inte så lätt när man har en katt som ska gå o nosa och peta på allting och sedan lägga sig mitt över det man håller på att pyssla med.


För övrigt så möts jag av den här utsikten varje morgon :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar