3 november 2011

Överlevde Södertälje och Uppsala trots min oroliga mammas farhågor ;). Det var riktigt skönt att komma bort från Växjö en helg och träffa mina fina vänner som jag inte har sett på så länge.
Sara bor nu i en riktigt fin lägenhet med sin syster och ytterligare en tjej. Riktigt trevliga människor och det verkar som om hon trivs riktigt bra. Hon har skaffat en jättesöt hund med.
På fredag lagade vi mat ihop och på lördag hade deras inneboende 25-årsfest. Mötte ett trevligt gäng med människor. På söndag åkte jag och Klara till Uppsala. Hon visade mig runt i verkligen en helt underbar stad! Efter ett kort besök till Klaras studentrum tog jag mig mot stationen och den 5 timmars långa resa hem mot Växjö.
Just idag har jag haft feber, precis när jag bestämt mig och peppat mig inför mitt träningsmaraton innan DH..så typiskt..få ta o dricka en massa C-vitamin o andra vitaminer mamma gett mig..

Ps. kommer lägga upp lite bilder från resan som jag tog inom kort! ds.

3 kommentarer:

  1. Hahah absolut! De luktar inte heller :P
    Jag har tanken att om jag har ont i halsen/feber tränar jag inte.. men snuva får jag leva med..
    Det är bara att ta tag i det! :) I början suger det dock... men det kommer gå asbra och sen kommer du inte vilja sluta :D
    Var tränar du?
    All lycka! Kraaam

    SvaraRadera
  2. Jag ska träna på Olympen :)...kramar!

    SvaraRadera
  3. Då kan vi träna ihop! :D Tränar där ^^
    Tänkte ringa Katthemmet i veckan, kan höra om du kan följa med mig :)Är säker på att det inte är några problem så <3

    SvaraRadera