31 december 2011

Another year is over

Då var ännu ett år snart slut, ett intensivt år men inte lika tufft som föregående. Det har varit ett år fyllt med självinsikt och jag har lärt känna mig själv mer o mer. Hon som var vilse 2010 har börjat komma på rätt väg igen.

Jag fick äntligen min kandidat, det har gått väldigt bra för mig på master nivån. Jag har rest till mina kära vänner runt om i landet och jag har även fått nya vänner runt om i världen. Utan vänner är livet ingenting. Det är dem som verkligen har förgyllt mitt 2011 och det är med dem som jag hoppar förväntansfullt in i 2012. Bland annat så har jag redan gjort upp flera olika resplaner med mina vänner under 2o1o

Jag har gjort nya saker, som att åka till DH, skaffat en mentor, gått på event och gett mig iväg på äventyr. Jag har gått med i ett lag med människor som delar samma passion för sc2 som jag och jag har bestämt mig för att börja tävla mer.

2012 kommer innebära fler äventyr då jag flyttar från Växjö, tar examen och börjar jobba. Jag och min bror kommer inte heller att bo i samma stad vilket kommer kännas konstigt, istället kommer jag bo i samma stad som Johanna o Steph vilket kommer bli fantastiskt.

2011 lämnar jag bakom mig med glädje då det har varit väldigt intensivt o påfrestande för jag har fått jobba mycket, delvis med mig själv och självacceptans.
Jag går in i 2012 med nyfikenhet, förhoppningar och framför allt med värme från alla mina underbara vänner och min familj.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar