22 juli 2011

Monopoly

Är i Växjö igen, ett evigt farande fram o tillbaka. Får iofs träffa mina älsklingar men det tar på krafterna. Nästa helg ska Alex åka upp så då kan jag stanna i Karlskrona. Har redan planerat bio med världens bästa Johanna! :D
I övrigt ser mina dagar likadana ut...sova, jobba, sova. Nästa vecka ska jag dock träffa Elin o kolla film, yay! :)
Idag gjorde jag en utbetalning på över 3 milj ;o. Det är så konstigt att man jobbar med så mycket pengar men allt man ser är siffror, "monopolpengar". Det går knappt o få en uppfattning med hur mycket pengar man hanterar varje dag.
I eftermiddag satt vi förresten o jobbade i godan ro då en kollega fick sms av sin son som jobbar i Oslo. Det stod att det varit en explosion i Oslo! Samtidigt har en människa skjutit ner folk på ett läger. Kan inte tro det är sant! Vart är världen på väg?
Mina tankar går till alla som miste en nära i Norge :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar