15 mars 2012

Sorry

Oj vad längesen det var som jag skrev ett inlägg nu. Jag har fullt upp i skolan och med sc2. I sc2 både spelar o kommenterar jag och det tar upp väldigt mycket tid.
Jag har gjort ett tumblr konto för er som vill följa mig där. http://femfxguilly.tumblr.com/
Jag ska försöka uppdatera här mer :). Tenta på lördag så kommer inte bli mycket uppdateringar innan dess! Jag ska försöka lägga upp bilder från när min vän Mia var här och hälsade på med :)
Den basala kroppskännedomen är jättebra och något jag rekommenderar ! Känner mig mer i balans :) har även börjat en terapi som heter Rörelse och bild. Där dansar och målar vi och det känns rätt flummigt men bra efter jag varit där. Nu är det snart bara 2.5 månader kvar i skolan! Känns jättekonstigt :/
Much love!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar