8 augusti 2011

Bad and good

Tuff dag idag ;(. Igår kväll utkämpades en insides kamp utan dess like trots att ingen märker det.
Sedan vaknade jag i tron om att jag var tillbaka på universitetet och egentligen inte behövde gå upp. Så var inte fallet, bleh!
Efter 2h på jobbet ringde en riktigt otrevlig kund som skällde på mig om några fakturor och problem de har haft med en säljare, försökte förklara att det inte är nått jag kan göra åt då säljarna är ansvariga för alla fakturor och vi bara gör dem, men det ville han inte lyssna på. Då jag hatar att visa mig sårbar spände jag mig o försökte lägga allt bakom mig. Jag vet att man inte ska ta åt sig men man får sig en liten törn. Tur har jag jättebra kollegor som tog hand om ärendet åt mig istället. Varit nedstämd hela dagen på grund av det och huvudvärken har kommit sakta smygande. I eftermiddag fick jag sådan migrän att jag var tvungen att gå hem en timme tidigare. Hade jag stannat hade jag nog svimmat. Usch och fy!
Det är sådana här dagar som man får tänka på de bra stunderna, som t ex helgen som spenderades i Växjö med bra vänner. Jag och Mathilda lagade middag ihop och sedan gick vi bort till Alex och umgicks med folk :). Trevligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar