4 augusti 2012

Mer kaos!

Håller just nu på och packar för fullt. På måndag bär det av till Stockholm och på tisdag börjar jag jobba. Behöver packa ner så gott som alla mina grejer ifall jag skulle hitta en lägenhet för att så enkelt som möjligt flytta :). Jag får bo hos min kanonfina vän Madde tills den 20:e augusti och sen får vi se vad det blir. Letar lägenheter där uppe med och sitter på Blocket, lägenhetssajter etc hela dagarna. Om ni har något tips så säg gärna till!
Har börjat få ont i magen och mår konstigt, antagligen för att jag är så nervös för allt! Frågor snurrar runt i huvudet: Kommer mina kolleger tycka om mig? Kommer jag trivas på jobbet? Kommer jag att klara av uppgifterna? Kommer jag någonsin få någonstans att bo? Etc etc
Väldigt jobbigt då jag redan är en oroande person, men det löser sig förhoppningsvis :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar