26 juli 2012

Kaos!

Livet känns kaotiskt just nu. Det enda jag tänker på är hitta lägenhet och hur första dagen på jobbet kommer se ut. Vad jag ska ha på mig, om de kommer tycka nått om mig, hur jag ska kunna gå ner maximalt i vikt etc etc.
Jag känner extra mycket atm då jag börjat trappa ner på olika mediciner.
Idag var jag och vaccinerade katterna, vilken pärs! När jag körde dit mjauade Sam hela vägen då han blir åksjuk. När jag stannade för bilarna i en rondell så skulle kvinnan framför mig helt plötsligt börja backa och höll på att backa in i mig! Jag hade ju bilar bakom mig så jag kunde såklart inte backa heller. Tut tut tuuut! lät jag men hon fattade inte..Ville mjauade på mig som "vad håller du på med egentligen". Men lyckligtvis tog kvinnan framför mig sitt förnuft till fånga och körde iväg.
Hos veterinären var båda katterna duktiga och sa inte ett ljud när de blev stuckna. Stressade hem igen och sen iväg för att besöka banken. Träffade en trevlig banktjänstekvinna och jag fick ett lånelöfte med mig hem så nu kan jag börja gå på visningar i Sthlm :)
Usch och fy, insåg precis att det är 1.5 vecka kvar innan jag börjar jobba! Då ska det vara packat o klart. Som mormor brukade säga: Giv mig styrka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar