20 juni 2010

Veckan som gått

Nu har en hel vecka gått på jobbet, gissa om jag var trött i fredags. Det har varit mycket räknande, nya program, debet och kredit. Mycket att ta in. Det jag jobbar med innefattar kundfakturering - alltså inbetalningar, utbetalningar, bokföring och lite kundtjänst. Vi jobbar mot företagskunder vilket är skönt. Dock handlar det om lite mer pengar än vad svenssons gör av med..Viktigt att det inte blir fel med andra ord! Känner redan att jag utvecklats lite personligen eftersom jag är en människa som inte gärna frågar om hjälp. Jag vill visa att jag kan, är stark och vill inte störa andra människor. På jobbet får jag gå emot mina instinkter och göra precis tvärt om. De vill att man ska fråga om hjälp..

Saknar katterna o Kent jättemycket! :(. Speciellt då Kent ger mig rapporter om att de är extra keliga nu. Fast jag åker hem på torsdag, längtar :D. Det blir midsommarfirande i Växjö som sig bör.

Igår åkte jag o Johanna ut till Sturkö o mammas o pappas husvagn. Där satt vi en stund i solen och kollade på bröllopet. Hade först inte tänkt att se det, men efter att Holland - Japan (hejar på Holland i VM :D. Är ju som mitt andra land.) hade spelat klart så hade jag inget val ;). Förresten så kommer det nog bara ske en gång i livet som man får se en kron* gifta sig. Romantiskt var det med! Helt klart ett minne för livet =).

Idag lagar jag mat. Började vid 11 med att laga kycklingröra i ugn. Min specialitet ;). Nu håller jag på att laga ost o skinkpaj. Vi turas om i familjen att laga mat till veckan som kommer. Förra veckan lagade mamma o pappa maten o nu är det min o Alex tur. Vi ska även laga fetaostfyllda biffar sen schnitzel. Ikväll är det bra fotboll på tv. Wiee :D.

Hoppas ni får en bra vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar