4 december 2011

Back from Dreamhack

Ett alldeles för sent inlägg om att vara tillbaka, men sedan DH har jag varit ur form. Fått en förkylning, som kan förklaras av att vi fick sitta flera timmar med fötterna på is. Har också haft ångest till och från som har ett antal olika förklaringar.


Men för att komma tillbaka till DH så var det en otrolig upplevelse. Att åka dit med så fina personer som min bror, Elin, Jonte och Jontes bror var kanon. Vi hade också lite bärhjälp i form av kaffekillen som tävlade på DH o åkte upp med mig o Alex.
Själva DH var omtumlande, dramatiskt o häftigt. Jobbigaste var nog första dygnet då jag o Alex varit dumsnåla och inte bokat ett hotellrum. Att sova i bilen var definitivt en ny upplevelse. Väl då vi fått hotellrummet, efter mat, dusch och uppmuntrande sms från en kille i Borås mådde jag mycket bättre.
Jag fick träffa mina idoler, ta bilder o prata med dem, spela spel och träffa nya människor. Bäst av allt var ändå lördagen då det var final, jag fick prata med min favoritspelare ännu mer, fick träffa flera vänner och framför allt blev jag ännu bättre vän med Mia! Helt underbar människa som jag är så glad att jag fått lära känna :).
Så sammanfattningsvis; det hände mycket både innan och under tiden som DH var. Mycket drama, mycket glädje, frustration, men framför allt mycket vänskap!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar