21 oktober 2009

Det går sakta framåt

Det händer inte så mycket just nu =/. Praktiken går sakta framåt, har precis skickat enkäten på prov till min handledare. Förhoppningsvis kan jag skicka ut den på måndag, så jag får lite material att analysera. Mitt motto just nu är: "Analysera mera!" ;p. Efter enkäten ska jag planera för intervjuerna, nervöst att göra dem! ;o

Ringde till veterinären angående Sams rinnande ögon och ögonklet, tydligen har han fått kattsnuva! Tycker hans förra ägare/uppfödare är väldigt dum som inte vaccinerade honom när han var mindre ;<...han hoppade ner i toastolen igår på kvällen! I samma ögonblick som jag skulle ta ner locket så hoppar han givetvis. Tur jag inte hann spola. Blev ett ouppskattad bad för Sam några sekunder senare i handfatet..

På fredag ska jag och Sara laga lite middag och ha det trevligt, ska bli skoj!

Kent fick jobbet som vi båda sökte =), tyvärr fick inte jag det men det gör inte så mycket med tanke på att jag har fullt upp med annat.

Tyvärr så gick det lite bakåt idag med ;<.

Det var väl min lilla uppdatering på livet!
Ha det bra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar