26 oktober 2009

Ny vecka, nya tag

Jaha, då var det ett tag sedan jag skrev..igen.
Idag skickade jag ut enkäten, tyvärr råkade jag skicka den 3 ggr så personalchefen ringde och frågade vad jag gjorde >.<..illa, illa. Men som en klok lärare sa: "Det är på praktiken ni ska göra misstag, och inte när det kostar kunden 20 miljoner". Annars flyter vardagen på. Jag ska göra ett fystest på fredag för att sedan påbörja mitt nya liv. Jag har anmält mig till ett 8 veckorsprogram med personlig tränare som jag ska gå. Ska bli riktigt spännande! Jag ska verkligen ta mig själv i kragen, mår bara dåligt av att inte motionera. Det blir en nedåtgående spiral. När jag väl sätter igång hoppas jag att det blir lite ljusare i mörkret igen. För jag har fallit ner igen, ner på marken. Men varje dag reser jag mig sakta uppåt. Jag har också börjat med scrapbooking, men inspirationen är inte den bästa just nu. Känns som om alla gör mycket finare än mig ;<. Antar jag måste öva upp mig.

Nu ska jag snart sova...huvudvärk idag ;(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar