9 oktober 2009

Önskar, hoppas och drömmer

Intervjun gick bra! :D...tydligen tyckte hon jag passade för uppdraget. Jag var på intervju hos ett bemanningsföretag för studenter. Så på onsdag blir det den riktiga intervjun på företaget (hos kunden). Veckan efter börjar jobbet, om jag nu får det. Kent har också sökt, hoppas han får det med.
Jag ska jobba som testare för ett företag som heter IST. Där ska jag testa deras olika program som de ger ut. Jobbet kommer ske då och då, när de kommer ut med nya program. Perfekt tycker jag!

Fredagskvällen har varit lugn och skön. Städat lägenheten och pysslat lite. Hmm...jag funderar på att börja med scrapbooking..tycker det verkar kul. Så får jag utlopp för min kreativa sida, mer än det jag ritar ;). Funderar på att börja sjunga igen. Det är så kul.
Klumpen har varit lite bättre idag, dock känner jag mig rastlös i kroppen, och så mår jag dåligt för jag inte har tränat idag. Men gjort så mycket annat så min energi har tagit slut. Det är nog någon som har sugit ut den när jag låg och sov. Det hände nog för ungefär 2 veckor sen ;o. Någon som har sett nått misstänksamt?

Just nu önskar jag att jag kunde vara stöd för mina vänner. Jag saknar dem jättemycket! Vill även hjälpa folk att glömma sina bekymmer och sluta grubbla. Saknar att sitta vid köksbordet och prata om allt, eller sitta i telefonen i flera timmar. Önskar jag kunde hjälpa...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar