10 augusti 2009

Flytt

I måndags fick jag och Kent nyckeln till vår nya lägenhet! Så hela veckan har jag hållt på att flytta och rensa och bära. Riktigt jobbigt, men det var värt allt slit.
I lördags var mamma och pappa här med ett släp. Vi flyttade alla möbler då. Uppskattar verkligen allt de gör för mig!
Lägenheten börjar ta form, men finns fortfarande en hel del som ska fixas. De ska komma och måla om i tre av rummen och laga lite saker som de förra hyresgästerna tagit sönder. Kommer lägga upp före och efter bilder sen när allt är klart så ni kan se förändringen.
Nu har vi bara det tråkigaste kvar - att städa våra gamla lägenheter!

1 kommentar:

  1. Tycker att du ska tänka på hösten istället för allt tråkigt.. Det kommer bli den bästa hösten på länge, du har ju blivit sambo och allt:) Snart kommer jag oxå till växjö, bara jag hittar en lägenhet:)

    SvaraRadera