18 augusti 2009

Oplanerat

När jag vaknade i morse hade jag ingen lust att göra någonting. Ville helst ligga under täcket och stirra in i väggen. Det fick jag inte göra så länge för Kent ville åka in till stan. Och jag som var i desperat behov att göra något följde med. Skulle dock inte handla nått alls. Men ni vet ju hur det blir =). Eftersom jag behövde muntra upp mig så tänkte jag först köpt en ny väska på gina. Då jag har väldigt svårt för att bestämma mig (tack mamma) för vad jag ska handla så gick den gamla tankebanan: Men jag behöver ju inte den just nu, det är bäst om jag går omkring och kollar lite och funderar.
Så efter ett tag gick jag upp på Glitter eftersom jag ändå skulle till Lagerhaus. Jag hittade väldigt fina diadem där. Eftersom jag tidigare gjort ett misstag gällande diademen där (återigen min förmåga att inte köpa nått och sedan ångra mig men då är det för sent) så köpte jag det. Jag passade även på att fråga om mitt älsklingsdiadem, som jag aldrig köpte fanns kvar. Eftersom jag letat i alla Glitteraffären som jag kommit in i trodde jag inte att det skulle finnas. Men tro det eller ej, det fanns! Så det blev alltså två diadem inhandlade.
Sen gick jag till Lagerhaus och där blev det badskum och två örngott. Jag som inte skulle handla nått alls. Jag får köpa väskan någon annan dag, den är sååå fin. (om den nu finns kvar vill säga.)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar