7 juni 2011

Be My Escape

Idag var sista gången hos min dietist, lite sorgligt men så går det när folk blir gravida. Ska kämpa på o jag kommer klara det till slut :) Förmodligen kommer jag få gå i basal kroppskännedom i höst, hoppas hoppas! Jag tror det kan va riktigt bra för min stressade o spända kropp.
Det har varit fruktansvärt klibbigt idag, hoppas på ett riktigt åskväder snart som kan rensa upp luften. Blev hur blöt som helst nu när jag städade. Jag får ju besök ikväll :D. Det behövdes verkligen då jag behöver lite uppmuntring efter en rätt strulig tid. O min besökare är hur gó o snäll som helst :)
Pratade i telefon med Johanna o Klara med så blev ännu gladare..måste absolut göras oftare. Iaf med Klara eftersom jag o J pratar nästan varje dag ^.^;

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar