14 juni 2011

Karlskrona

Efter en underbar och mysig tis-sön med M begav jag mig tillbaka till hemtrakterna o Karlskrona för sommarjobb. Jag kom fram sent på söndag eftermiddag med tungt hjärta eftersom jag var tvungen att lämna katterna i Växjö :(. Saknar dem hur mycket som helst! Värst på kvällarna och morgnarna då dem är som gosigast, men jag får träffa dem i helgen igen.

I måndags började sommajobbet på Telenor och jag har redan kommit in i systemen o arbetet förvånansvärt snabbt. Redan nu känner jag mig hyfsat säker på att föra in betalningarna o att skriva fakturorna börjar gå riktigt bra.
Idag fick jag världens bästa nyhet!! Jag har äntligen blivit godkänd på min c-uppsats!!!!!!! Jag kan inte förstå det riktigt. Det går liksom inte in att det äntligen är över. Jag slipper bråka o hålla på. Det är slut! Hurra!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar