21 juli 2009

Uppdatering!

Helgen har spenderats i Malmö hos mina fastrar. Den ena hade inflyttningsfest i sitt nya hus i Bara utanför Malmö. Riktigt fint måste jag säga! Det var väldigt kul att träffa alla igen eftersom det var ett bra tag sedan.


På söndagen hämtade vi Kent i Arlöv för att sedan bege oss hem mot Karlskrona :).
På måndagen fick jag min vilja igenom och vi åkte till Ikea. Där köptes bland annat ny bokhylla och soffbord till nya lägenheten och lite annat smått och gått. Man måste ju få ha det riktigt fint när man blir sambo.
Tack till mamma och pappa som körde oss dit <3.>Idag blir det nog Växjö som gäller och lämna alla sakerna jag köpt både på GeKås och Ikea. Lyckats samla på mig en hel del nu :).





Do you miss me as much as I miss you my friend?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar