19 december 2009

Lussebak och spelkväll

Igår bytte jag och Kent julklappar för att slippa dra med det fram och tillbaka. Jag fick ett fint träningslinne och saker till min scrapbooking. Blev verkligen jätteglad <3. Kent fick en biljett till Depeche Mode som vi ska se i januari!! Hoppas han blev glad :). Det är nämligen ett av hans favoritband.

Idag var sista dagen på praktiken innan jul. Jag var där i ca 2 timmar sen hade jag inget mer att göra. Kent åkte till Skåne idag för svensexa i morgon och julfirande med familjen :(. Så nu sitter jag här själv och mår sådär.

Dock har det varit en väldigt trevlig eftermiddag och kväll! Det blev lussekattsbak med Anita sen kom Alex, Vixx och Viktor över för spel och skitsnack.

När jag och Anita kom hem från Ica och skulle börja baka kom jag på att min kära mamma lämnat en matberedare som man kan baka i. Perfekt! Så vi slapp trötta ut våra kära muskler och kunde bara lätt vrida om en knapp. Så nu har jag nått att bjuda pappa på när han kommer på söndag :). Det var ett tag sen jag bakade och nu när man slapp röra om allt mjöl och sånt så var det riktigt kul.



Sen spelade vi TP. Jag fick vara ensam och de andra i lag, men det gjorde ingenting. Dock lät jag Alex och Vixx "vinna" ;p!



Så nu sitter jag här med Sam och väntar på att tiden ska gå. Hatar att vara ensam ;<.
På tal om Sam så fann jag honom sovande i garderoben härom dagen. Så söt <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar