17 december 2009

Shopping och orättvisa

Idag har varit en väldigt tråkig dag, och det dränkte jag genom att shoppa.

Jag köpte en kofta och ett linne på Gina med dödskalle- motiv. Mindes gamla Steph och Carro - dagar. Sen blev det ett par rejäla vinterskor, som mamma skulle sagt. Ungefär som Uggs men med bättre sula.
Så nu blir det varmt och skönt och inte högklackat längre så jag stukar foten hela tiden. På tal om det så har jag nu halkat si sådär 10 ggr idag. Gårdagen ramlade jag och slog i knäet och vred till foten, något som förvärrades idag ;(. En halkolycka slutade även med en skrevincident, något Kent inte direkt uppskattade.
Fick en jättefin berlock till mitt Pandora-armband av mamma och pappa idag med, tack så mycket <3.

Och vad är då det som är tråkigt? Igår på kvällen ringde Alex och berättade att han och Vixx var på väg till Kalmar med lille Charles, som hade vatten i lungorna och hade svårt att andas. Idag väcktes jag av ett samtal från mamma som berättade att han hade fått somna in igår för han hade fip - ett sorts virus som kan liknas vid människans HIV.
Det är så fruktansvärt orättvist när någon man älskar ska tas ifrån en, särskilt ens lille "bebis" som Charles var för Vixx och Alex. Jag saknar honom med för han var den sötaste lille ulltussen någonsin och jag fick ju agera babysitter. Känner sorg i hela kroppen..

Vila i frid du älskade



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar