29 november 2009

1:a advent

När första ljuset brinner
står julens dörr på glänt
och alla barnen glädjas
att fira få advent



Kommer ihåg i skolan när man fick läsa dikten innan varje advent. I kyrkan gjorde man det också på julavslutningen tror jag.

Idag har jag haft en innedag. Humöret var likadant som vädret..grått. Hade så fruktansvärt ont i bröstet. Nu har jag varit yr i flera timmar från någon biverkning och en infektion i kroppen ;<.
Kent och jag drack glögg idag med smak av chili och choklad. Den var sådär :/.
Sen har vi tvättat och spelat tv-spel. Jag skulle träna men kände mig inte alls bra.
Blir till att träna BodyJam imorgon istället.
På tisdag ska jag, Ida och Sara på demokväll på Panduro! Längtar :)

Igår på kvällen blev det New Moon - den var bra, väldigt sorglig :/...sen kom Alex och Vixx över och så spelade vi spel. Alfapet och Mario Kart. Det gick bättre för mig i Mario Kart måste jag erkänna. Väldigt trevlig kväll! :D

Hoppas ni haft en bra helg

Massa kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar