21 november 2009

Lördag==Söndag

Hela dagen idag har känts som en söndag..vaknade med huvudvärk :(. Sen har jag bara tagit det lugnt i hopp om att den skulle gå över. Vilket den till slut gjorde.
Idag har jag en ständig kamp med det svarta. Jobbigt och känns tungt.
Jag och Kent har spelat New Super Mario Bros - kul kul :D.

Igår var Sara, Alex, Vixx och Viktor här för en spelkväll. Vi spelade Geni och Alias. Dock var jag så trött att jag inte riktigt orkade engagera mig och min hjärna tänkte fel ;p..så det blev ingen vinst för mig :(. Alex & Vixx var i lag och vann båda spelen (på fusk? ;o). Det var kul att träffa lite folk och hitta på grejer. Hoppas det blir snart igen! :)

Hoppas Vixx får lille Charles snart så man kan gå och peta på honom en stund..så söt liten ullboll!
Annars blir det en lugn lördag, kanske ska tvätta golven lite snart. Dock badar Kent så jag kommer inte in i badrummet där jag har skurhinken och moppen :(. Kanske blir lite pyssel med! Bara 1 vecka kvar tills 1:a advent nu..wie!
Tungt att andas idag....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar