11 april 2010

Härlig söndag

Jag vaknade i förmiddags av att en katt stod och petade på mig med tassen. Tydligen har Sam lärt sig att det är så man väcker människor. Igår vaknade jag av att det stod två katter i sängen och glodde på mig. Antagligen håller Sam på att lära Ville hur man gör för att få sällskap på morgonen.

Solen sken ute idag vilket var härligt. Igår regnade det hela dagen. Tänkte ut och gå men jag var så fasansfullt hungrig att jag får ta det snart istället :).
I eftermiddag blir det styrelsemöte och sen plugg ikväll. Får se om jag får tag på Adde med.
Tittar ut genom fönstret och ser folk i bara linnen, så varmt kan det ju inte vara. Här i skuggan i köket är det bara 11 grader. Inte så varmt, jag går omkring inne i min kofta. Beställde tillslut en SHEDO - kofta! Den är riktigt mysig.
Får se om jag kan få med Kent på en promenad nu innan mötet. Måste ju ta in lite solljus när man bara pluggar massa till tenta ;<

Hittade den här sötnosen i min datorhylla häromdagen. :o


Sam på väg med sitt byte till bokhyllan. (Bytet består av en stor grå mus som sitter fast i en pinne)

Hoppas ni får en härlig söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar