21 april 2010

Onsdag

Hade panik i morse, skulle på intervju/enkät på bibblan 10 och vaknade 9.20! Råkade somna bort från snoosen. Inte ens min personliga väckarklocka Sam lyckades hålla mig vaken även om han försökte ;o.
Det blev stress att göra sig iordning men jag hann ändå och 40 min (!) senare stod jag med en biocheck i handen och traskade hem. Sedan blev det affären och apoteket med min käre bror. Köpte en dosett som ser ut som en kalender, jag lyckas alltid glömma bort om jag har tagit min medicin och lyckas antingen överdosera eller underdosera praktiskt taget varje dag. Bara några minuter efter att jag tagit den kan jag vara i princip övertygad om att jag inte tagit den. Farligt!

Skräcken mot kolhydraterna börjar försvinna, men jag känner mig större än någonsin ;<. Eftersom jag varit sjuk i princip 1 vecka med feber och 2 veckor med trötthet i kropp o själ har jag inte kommit igång med träningen heller. Behöver verkligen ut och gå mer!
Funderar på att köpa Reebok Easytone. Det skulle nog vara bra för min rygg och benen/knäet. De har fått många bra kommentarer och jag har redan lyckats hitta mina favoriter. Någon som har provat?


Det nya med skon är inbyggda ”balansbollar” som gör att du måste spänna och aktivera många muskler för varje steg du tar. Musklerna i benen och nedre ryggen får jobba aktivt hela tiden. Fler muskelgrupper måste arbeta och därmed blir träningen mer effektiv och förbränningen ökar. Skon är gjord med SmoothFit-teknologin som gör att det inte finns några skavande sömmar och självklart är sulan heldämpad för skön komfort och minskad belastning på leder och senor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar