22 mars 2010

Början på veckan

Idag vaknade jag med samma magvärk jag gick och lade mig med. Fick ha en värmekudde på magen när jag skulle sova. Inte skönt! Kändes som om jag hade brinnande syra i magen. Antar att magkatarren håller på att komma tillbaka, inte alls bra!
Har precis hjälpt pappa med hans hemsida. Tydligen tar dot tk extra betalt för ett bindestreck. Så det blev till att byta domännamn åt honom.
Något jag för övrigt stör mig på är att jag fick en påminnelseavgift från Halmstad. Jag pluggar där på distans, läser socialpsykologi. Under hela våren har jag väntat på att få mitt inbetalningskort från kåren, men det har aldrig kommit. Jag vet ju inte hur de gör på Halmstad Högskola så jag har väntat och väntat. Nu i dagarna damp det ner ett kuvert från kåren. Avgift för terminen och en påminnelseavgift!!! Så surt. Tror jag ska ringa upp dem och klaga, men nu är det betalt iaf.

Idag har jag varit en runda på Sigma och mailat lite människor för exjobbet. Känns skönt att ha kommit igång nu!
Vilgot ligger fortfarande under sängen :(. Dock har han och Sam blivit kompisar. Han var framme en runda igår och lekte lite och åt. Hans svans var högt uppe, ett gott tecken? Så fort vi rör oss blir han lite rädd. Inte konstigt med hans bakgrund. Försökte få kontakt med stödhemmet för att se hur han var i början hos dem, men inget svar :(.
Vi får hoppas att det blir bättre imorrn.
Nu blir det lite plugg, måste förbereda mig inför seminariet imorgon..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar