16 mars 2010

Svarta faran och jag

Nej det är ingen boktitel ;).
Sitter och väntar på att tiden ska gå. Ska snart bege mig iväg på svarta faran för första gången i år. Hoppas jag inte bryter något eller ramlar. Hur många tänker så mån tro? Jag ska bege mig till Kampen och dietisten. Hoppas hon har något vettigt att säga, men hon är en vettig person :).
Sen blir det Netto för lite mathandling. Kanske jag hittar något billigt i deras små backar. De har så mycket skit som är kul men som man egentligen inte behöver ;D.



Ikväll blir det styrelsemöte. Jag, Alex o Virre måste sitta med vår artikel med. Den ska in på måndag. Vi måste ha den klar snart eftersom jag och Alex åker till Kna på torsdag. Vi ska på sommarjobbsintervju på Telenor :). Kanske blir det Karlskrona i sommar. Sen måste vi skynda oss tillbaka på fredagskvällen eller lördagen, Alex ska på sittning och jag ska ta emot Ville! :D

Kent o jag ska tvätta i eftermiddag med. Och så måste jag sitta med uppsatsen. Hur blev det såhär mycket? ;<

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar