9 maj 2010

Gloomy sunday

Inget bra väder idag. En massa regn och surväder =/. Jag har mest legat i sängen och väntat på att febern skulle gå ner. Det är det jag gjort hela helgen. Nu har den äntligen gett med sig och halsen med! Bara lite huvudvärk kvar nu. Idag och igår sörjde jag mormor en hel del. Jag har fortfarande inte insett att hon är borta. Däremot minns jag inte den mormor hon var när hon lämnade oss utan den hon var innan, när hon var frisk och mindes mig. Så fort man kom till henne och morfar sa hon "Heej lilla pian" Det var ju det jag var. Hennes lilla pia och hennes guddotter. Nu ska hon begravas på min namnsdag. Lite tråkigt att det alltid ska förknippas med det. Iofs firar vi inte namnsdagar så väldigt i familjen, men jag fick alltid en ros av mormor o morfar eller ett telefonsamtal med ett grattis.

Skrivit lite på c-uppsatsen idag med. Nu har jag "bara" resultat och analysdelarna kvar. Yay!
I fredags var jag och Kent på stan en runda i blåsten. Det resulterade i ett par haremsbyxor och två par skor :o. Rea på Eurosko! Total utförsäljning. I like!

Lindex Shop Online - Haremsbyxa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar