24 april 2011

Sweat and love

Kom igång med träningen idag efter två veckor med sjukdom och stress. Riktigt skönt (!) och till min förtjusning upptäckte jag att gymmet har ett rum med en boxningssäck så jag stod och slog av mig lite :).
Torsdag till fredag tog jag en liten tur hem till Karlskrona och hann med att hälsa på Johanna, tog en tur till mormors grav och åkte ut till Sturkö och husvagnen med mamma o pappa. Igår tog jag det lugnt större delen av dagen förutom en promenad i solen. Idag har jag både hunnit med att plugga o träna. Imorrn har vi inlämning igen. Ingen ledighet när man är student inte :/.
Innan jag åkte ner till Karlskrona i torsdags åkte jag och Alex ut till Samarkand för att spendera lite av lönen från handledningsjobbet. Jag behövde ett par nya vårskor och bestämde mig för ett par Converse. Kärlek vid första ögonkastet! Så perfekta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar