28 april 2011

Tydligen vill inte huvudvärken ge med sig och jag vaknade med det idag igen. Hade iofs en lång idag igår med plugg, skola o sen baka o städa. Fick avboka tiden med PT Niclas o ta det på måndag istället.
Efter ett tag (och x antal koppar kaffe + alvedon)f ick jag bita ihop och börja plugga igen. Sedan sydde jag lite och pysslade och på eftermiddagen gick jag till gymmet. Det började bra men sedan skulle jag boxa lite på säcken igen o stukade givetvis min handled. Försökte köra på med styrketräningen men det gjorde ont, kunde iaf köra benen :). Sen hem o fixa mig för att bege mig hem till Anita o Oscar för att ordna med överraskningsfest för Anita. Det blev en väldigt trevlig kväll o nu är det dags för sängen för imorrn är det Allkårskö :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar