17 september 2009

Bloggar på annat ställe med ;o

Tydligen ska jag vara MSI's nya campuslivs bloggare :).
Vår prefekt frågade och jag tackade jag eftersom man fick ersättning för besväret. Och eftersom jag tycker att det är kul och skriva så är det klart värt det :D. Ska på möte med hon som har hand om att imorgon. Och så har jag lite mer saker att göra så blir till att arbeta hemifrån. Ska ändå bara läsa massa artiklar och det gör man bättre i en skön soffa än i en kontorsstol :)..
Det är det bästa som har hänt idag!

Ikväll har det funnits ett mörk område i magen som har velat äta upp mig från insidan :(. Tur att man har en sambo som ville stanna hemma (fastän det var jobbigt och gjorde så jag kände mig elak och jobbig) istället för att gå till Pudas.
Nu ska jag snart lägga mig och hoppas på en bättre morgondag!
På lördag blir det inflyttningsfest.

Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar