20 september 2009

Helgen som gått...

I lördags hade vi inflyttningsfest. Det var en väldigt trevligt, dock omtumlade kväll.
Kanske blev det en aningen trångt när ca 30 pers skulle trängas i vårt vardagsrum. Som tur var började folket cirkulera runt lite i lägenheten.



Vi hade lite besök från Karlskrona med vilket var väldigt trevligt eftersom vi inte hade setts på ett tag. Synd bara att inte järngänget kunde komma, men saknaden botades en aning av några sms och samtal ;).
Kvällen bjöd på lite finsmak, djupa samtal och trevliga stunder. Kanske jello-shotsen blev en aning för mycket sen i slutet. Men vad gör man inte för att behålla en tradition av dessa härliga små vodkashotar i geléformat?


Kvällen/natten slutade på Sivans och runt halv 2 gick jag hemåt i dimman (inte bara bildligt utan det var faktiskt en tjock dimma över hela campus).
Natten/morgonen avslutades väl lite mindre trevligt men vi stöter alla på små bulor på vägen genom livet.


Dagen idag har spenderats mestadels på soffan, i telefon eller framför datorn. Tyvärr har jag gått runt med ett illamående och ont i magen hela dagen (Nej det beror inte på bakfyllan). Jag får se hur jag mår imorgon. Jag har legat lite snyftandes på soffan och pipit ynkligt till Kent, ungefär som vi kvinnor i familjen Danielsson brukar göra när vi mår dåligt (mamma vet), dock är männen i familjen värre!
Jag har ont i hela kroppen med, en del av det känns bra och en del mindre bra. Det som är bra är min träningsvärk som jag har i större delen av mage, rygg och armar efter 35 min pilates på morgonen igår. Det som är mindre bra är att jag har svårt att röra min handled och jag har ett blåmärke stort som en tennisboll på insidan av låret. Det som är mystiskt är att jag inte kan komma på vart jag har fått det (jag skyller på jello-shotsen).
Tydligen har jag även börjat missbruka paranteser ;o.

Vi får se hur jag mår i morgon, just nu känns det som om jag vill ligga i sängen och bli upp-passad.
Ta hand om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar