8 september 2009

Halvsjuk med kontor

Nu är nollningen över och allt vad det innebär. Nollorna har faktiskt varit väldigt intresserade i år och jag har träffat en hel del roliga människor.
Igår började praktiken på allvar. Jag satt i mitt kontor och läste lite. Hoppades att jag skulle få datorn men den kommer inte förrän på torsdag eller nått.
Så efter att jag fått ut så mycket som möjligt åkte jag hem för att kolla lite böcker på bibblan.

Mitt kontor =):



Idag vaknade jag med halsont och huvudvärk. Kändes som om någon körde över mig under natten. Så istället för att åka iväg till jobbet valde jag att jobba hemifrån. Har fortfarande sjukt ont i huvudet och bihålorna har börjat värka men hoppas att det går om. Det sköna med konsultjobbet är att det är resultatet som betyder något och inte att man sitter vid sitt skrivbord 8 timmar om dagen. Så nu har jag skrivit klart mitt projektdirektiv. Får se vad handledarna säger om det.

Ikväll blir det möte med Wädur, får se hur mycket jag orkar med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar