2 september 2009

Trött

Kom precis hem från puben, så allt jag skriver nu är orediga känslor.
En av nollorna som är på alla försökte flörta med Kent och nöp honom i rumpan. Kändes sådär. En annan fick dra bort henne för hon var bara för mycket. Jag vet att min blogg kanske är deppig men jag skriver bara sånt jag känner. Bryr mig inte ens hur många som läser bloggen, den är bara till för att jag ska skriva av mig och för folk så de förstår hur jag verkligen mår.
Jag har svårt att säga saker, det är lättare för mig att skriva ner vad jag tycker och tänker.
Just nu känner jag mig misslyckad i alla perspektiv.
Jag är en självdestruktiv människa med vestibulit. Jag hatar verkligen den och önskar att den på något magiskt sätt kan försvinna. Men det går inte. Ännu en sak som jag måste jobba på.
Nu väntar jag på Kent...han skulle iväg och köpa kebab och jag mår sämre än vanligt. Jag ska nog inte dricka alkohol igen på ett tag. Det hade tydligen negativ påverkan på mig.
En positiv grej är att jag känner mig söt i ansiktet idag iaf och jag har försökt prata med folk.
Människor säger om och om igen att de tycker om mig och att jag är bra, men det är som om jag har en vägg där det studsar bort. Jag måste ändra på vad jag tycker om mig själv, men det är verkligen svårt.
Usch...imorrn blir det nog en bakisdag känner jag.

Hoppas ni mår bra och är ok!

1 kommentar:

  1. "Det finns ingen levande varelse som inte blir rädd när han ställs inför en fara. Verkligt mod innebär att möta faran trots rädsla och just det modet har du i rikligt mått."
    Ur Trollkarlen från Oz av L Frank Baum.

    Älskar dig

    SvaraRadera