13 september 2009

Söndag

Nu har jag inte skrivit på ett tag, men jag har haft en hel del att göra.
Vi har fått lägenheten ommålad så allt har varit i kaos. Det har tagit en stund att få ordning på allt och det är inte klart än!
I torsdags var det Pudas, mycket roligt måste jag säga. På fredagen blev det stan en runda med Fanny som ville ha lite sällskap innan hennes tåg gick :). Jag handlade en lång kofta från Gina och sen lite smink från BodyShop. Blev den här ögonskuggan (den bruna) och sen en läpp-penna.

I går var det avslutningssittning på Pudas. Jag var nykter och körde hem Alex rätt tidigt för han mådde dåligt (sjuk ofc). Sen stannade jag hemma och fixade med gardinerna till köket och sovrummet.
Vår tv tar inte emot någon signal vilket är väldigt tråkigt. Går inte att titta på tv så blir lite tråkigt i längden ibland. Ikväll har vi spelat Alfapet och tagit det lugnt. Snart ska jag lägga mig eftersom det är praktik imorrn och då måste man vara på topp!
Det är kul och arbetskamraterna är snälla =).

Ha det bra!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar