26 oktober 2010

Dreaming of.....

Då skolan verkar ha gjort allt för att hindra min resa så verkar det som om jag o Johanna får åka iväg tillsammans till något annat ställe, kanske i vår :). Planeringsmänniskor som vi är har vi redan hittat ett hotell som passade oss båda i smaken. Vi blev speciellt kära i ett av deras rum som helt enkelt avgjorde vårt mål och rum. Det blir antagligen en tur till Paris och kan ni gissa vilken färg det var inrett i? ;)

Helt enkelt perfekt och mina drömmars hotellrum, tror dock inte jag tänker inreda lägenheten i just de färgerna men lite inslag blir det nog ändå :D.
Infektionen är nästan helt borta och jag ska träna på torsdag, det ska bli jättekul och jag är verkligen taggad!
Jag o Alex satt o gick igenom vårt schema innan idag och kom fram till att vi har 6 inlämningar/tentor innan jul och jag ska även flytta. Det sved nu när jag skulle betala dubbel hyra, suck! Trots det så unnade jag mig en ny klänning...
Jag borde verkligen skärpa mig, men nu går ju all min planerade shopping i England i kras :(.
Såhär såg den ut:
Price Ariel Point Dress SEK 199, Rut m.fl. - NELLY.COM
Vill verkligen ut o resa, så trött på att ingen kan komma ut med bra information! Förutom Newcastle så vill jag gärna till Oslo ;). Jag har ju trots allt aldrig varit i Norge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar