20 oktober 2010

Uppdatering

Längesen jag skrev här nu. Har återigen blivit sjuk, yay! Den här gången med feberfrossa och förkylning. Ska jag aldrig få komma igång ordentligt med min träning? Ska jag aldrig sluta hosta?
Sick and tired of always feeling sick and tired :/.
Det har börjat bli kallt ute med och jag behöver en ny höstjacka, hmm. Speciellt om jag åker till Johanna och Newcastle i november. Hoppas, hoppas! Bara inte de dryga lärarna lägger tentan den veckan som vi har planerat att jag ska åka dit.
För övrigt flyttar jag snart. 11 dagar tills jag får nycklarna till den nya lägenheten, måste börja packa snart också. Så många måsten märkte jag. Var för övrigt på en jättetråkig workshop idag som var obligatorisk så jag var tvungen att släpa mitt sjuka jag dit.
Märkte att det blev ett väldigt gnälligt inlägg, jag får göra bättre ifrån mig imorrn ;p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar