25 oktober 2010

Wash it all away

Mår bättre o bättre! Till min förskräckning vaknade jag med halsont men som tur är så är det mycket mycket bättre :D. Makes me happy.
Idag består dagen av tvätt, styrelsemöte o gaming.
Mycket konstigt har hänt i livet men nuläget känns rätt skönt och solen lyser idag. Tycker bara att en sak är så jäkla skrattretande o allmänt weird. Men de förtjänar ju varandra kan man lugnt säga ;p.
Ikväll ska jag även börja packa lite smått. Kommer vara jobbigt att bo i en kartong. Resan till Newcastle börjar bli svårare o svårare att genomföra. Hela tiden ska lärarna komma med obligatoriska seminarium, tentor och inlämningsuppgifter. Sen är de så oerhört inkompetenta. Jag vill, vill, vill åka till Johanna! :( Samtidigt som lärarna ger oss mer uppgifter så höjs flygbiljetterna. Snart kan vi åka till ett varmt land tillsammans istället Johanna (för samma pengar). Sjukt avis för Linn o Sanna var där förra veckan, men då hade jag obligatorisk workshop så kunde inte då heller. För övrigt får jag kanske snart besök från Norge igen, det gillar jag starkt :D.
Nu är det mindre än 2 månader kvar till julafton ;o

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar