14 december 2010

Here without you

Igår, efter sista styrelsemötet, kom Sara över på lite middag o glögg, det var verkligen trevligt och något som borde göras oftare. Jag tycks även ha påbörjat hennes förvandling till en WoW-nörd då hon fastnat i lvling träsket. Jag tycker bara det är kul :D, igår gjorde vi hennes första instans o det bjöd på en del skratt må jag säga men duktig var hon iaf!

Idag har jag pluggat till tentan vi har på torsdag, jag ser verkligen inte fram emot den. Det handlar om kunskapshantering, ett ämne som jag iofs älskar men att ha tenta på 2 böcker och sju artiklar o föreläsningsmaterial känns rätt tungt. Imorrn måste vi även gå på en gästföreläsning att gå på med professor Christina Mörtberg - Participatory Design - possibilities and challenges.
Hoppas att den blir intressant men jag hade hellre suttit o pluggat till tentan.

Idag känner jag mig lite nere då jag sagt hej då till en person jag tycker väldigt mycket om men jag orkar inte umgås med denne så länge en annan person finns i dennes liv och förstör. Det tar för mycket kraft.
Jag får istället glädja mig med att jag har katterna, några denne aldrig kommer träffa igen..Ville tipsar om hur man håller sig varm - lägg dig på ett element!


Sam lade sig här inne när jag kom hem, problemet är att det är för litet..men vad gör det :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar