22 december 2010

Trolltyg i tomteskogen

Då var jag o katterna på plats i min farfars lägenhet. Passar jättebra att de tillbringar vinterhalvåret i Spanien så att jag o katterna har någonstans att bo under julen :). Jag kan nämligen inte vara hemma då min storebror är allergisk mot katterna :'(.
Igår tog vi det mest lugnt o jag var i lägenheten o gosade med mina söta små katter. De har tagit det bra att åka till en annan lägenhet :).
Igår när jag hade lagt mig så kom Sam med en (leksaks)mus i munnen o lade i min säng. Tur att den var av plast och inte en riktig!
För övrigt så går jag runt hela tiden o skyller på Karlskrona Kommun och dess dåliga skottning. Det går knappt att ta sig fram på trottoarerna. Tycker så synd om de äldre som knappt kan gå med sina rollatorer, och så skottar de inte vid övergångsställena utan kör bara förbi så att det blir höga vallar.
Igår var jag även hos en naprapat som fixade till min rygg o mina revben. Jag var jättestel o musklerna krampade. Sen knäckte det lite med. Riktigt skönt att kunna andas ordentligt igen!
Imorrn är det dagen före dopparedagen. Vi ska nog pynta ikväll o sätta upp julgranen o pynta den :).
Upptäckte för övrigt att Trolltyg i Tomteskogen går klockan ett på julafton. Älskade den serien när jag var yngre, ett måste :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar