14 november 2010

We all just wanna be big rockstars..

Då var ännu en vecka slut och en bra helg över.
Nästa vecka börjar om 1 timme, ska bli intressant att se vad den har att komma med.
Jag hoppas på mer kraft o ork att göra saker, få träna lite mer och att det ska sluta regna en massa.
Hoppas just nu på lite mer solsken i vardagen. Det är svårt att se men man får ta vara på det där lilla som finns :).
Lägenheten börjar se bättre o bättre ut. Jag har två lådor kvar att packa upp o sen gå ner saker resten i förrådet. Sen måste jag plocka om i min bokhylla, alla böckerna är i oordning just nu, men behövde som sagt få bort lite lådor.
Sitter med en jobbig huvudvärk, är yr o mina ögon gör ont :(. Hoppas jag inte behöver gå till optikern igen.
För övrigt så är det Fars dag idag :)..Grattis älskade pappa..tack för att du finns!! Du är bäst..

Igår hade Wädur rocksittning. Det var väldigt kul. Kvällen bjöd på mycket snack, många skratt, många fantastiska människor och mycket dans!



Trots det så ljöd tonerna av "I keep dancing on my own" i mitt huvud när jag gick hemåt mot min lägenhet..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar