22 januari 2011

If you hang with me

Då var lördag här o Karn kommer på svensk middag till mig ikväll. Jag ska bjuda på raggmunkar och fläsk, första gången jag lagar det så jag hoppas att det går bra. Det enda jag vet att hon inte äter är nötkött eftersom hon vill hedra den kinesiska guden Quan Yin då hennes mormor o morfar är från Kina ursprungligen.


Igår var jag som sagt hos Sara. Vi tittade på filmen "The King's speech". Väldigt bra film om man är som jag och inte riktigt gillar filmer där man kan i början av filmen nästan veta hur den ska sluta. Jag rekommenderar den verkligen. Ett extra plus var att Colin Firth var med, en av mina favoritskådespelare :D.
Fick för övrigt svar av min examinator igår...hon kommer inte kunna titta på min uppsats på länge för hon har så mycket att göra just nu, yey ;(
Nu ska jag fixa det sista o snart börja med matlagningen. Wish me luck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar