20 januari 2011

Tea for two

Att ha Ida på besök igår var jättetrevligt. Jag bakade frallor med morötter, solrosfrön och linfrön, de blev faktiskt supergoda! Sen drack vi te, snackade framtid o träning. Så fruktansvärt tråkigt att hon inte ska ha Bodybalance längre på gymmet, men jag förstår att det blir mycket tankar o stress kring passen. Kanske jag kan övertala henne att ha privata pass för mig, Sara o Anita kanske :D

Ikväll var jag o tränade äntligen! Det blev 1 timme kondition o styrka. Jag o Niclas hade uppfattat varandra fel och tydligen ska jag dit på torsdag, men det gör inget för då blir det extra extra träning. Efter träningen styrde jag mina steg mot Saras place :). Där drack vi te, pratade om allt möjligt, Sara slog mig i golf på Wiiet (uppenbarligen har hon övat timmar i sträck) och jag ledde henne igenom hennes första BG.

Imorrn ska jag fara omkring lite i Växjö o jobba som mystery shopper. Väldigt bra när man vill dryga ut inkomsten lite. Sen ska jag även ta mod till mig och skicka in min uppsats igen. Hoppas, hoppas, hoppas....

1 kommentar:

  1. Älskling, Den är säkert superbra och du kommer att få den godkännd som du förtjänat sen tidigare//Pappa

    SvaraRadera