16 januari 2011

Sleeping sunday

Week of doom är äntligen över o de nya kurserna börjar inte förrän onsdag, vilket innebär att jag får tid till att...sitta med uppsatsen. Oh the joy ;(.
Idag har det varit sleeping sunday o det enda vettiga som jag har gjort förutom att titta på skidor har varit att tvätta o laga mat. Idag blev det hemmagjorda biffar o rå-stekt potatis o morötter. Gott! Dock är jag slut i ryggen efter tvättandet men jag får se det som positivt att jag har fått lite motion. Tvättade nämligen lite för hand :).
Imorrn ska jag till optikern och även ta mig en liten runda på stan. Vill köpa vinyl som man sätter på kakel till köket så jag slipper det orange o få svart istället ! Blir så mycket snyggare i inredningen då.
Jag vet inte riktigt hur tentorna gick men vi får helt enkelt hålla tummarna!
För övrigt så har regnet börja ösa ner här och snön smälter, avskyr verkligen tö o slask! Kunde det inte blivit som förra året då snön bara magiskt försvann utan en massa slask?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar