12 januari 2011

Two down, two to go

Då var båda rapporterna inlämnade och det känns riktigt skönt! Blev missnöjd med den ena rapporten men nöjd med den andra så det väger ju upp varandra ;).
Imorrn ska jag ha den första tentan av två och jag är väldigt nervös. Mest nervös är jag nog att för 21 artiklar verkar inte vilja fastna i mitt huvud. Jag sitter just nu och läser för glatta livet, o under ryggen har jag min spikmatta som jag hoppas kan stimulera lite endorfin och göra så jag får mindre ont och kanske rent av blir lite piggare.
Igår och idag har jag haft ont i magen och feber, igen, typiskt! Jag skulle ju till min PT idag men det fick jag ställa in. Däremot så lovade han mig att göra en super örtdryck till mig så jag kan bli frisk, tydligen är han utbildad inom det också. Vi får helt enkelt hoppas på det bästa till nästa vecka.

På lördag är nästa tenta och jag hoppas min hjärna kan ta emot lite mer information. För övrigt så har jag fått ett handledningsjobb i en kurs för systemvetare ettorna som heter "Verksamhetsmodellering". Det ska bli kul och jag ser fram emot nya erfarenheter :)

Ikväll är det plugg som gäller hela kvällen, förutom när jag ska multi-taska o samtidigt kolla på mini-serien Emma som går på tvåan. För er som inte är så inne i den klassiska litteraturen så skrev Jane Austen "Emma" ;). Jane Austen, som är en av mina favoritförfattare.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar