10 februari 2011

Don't worry

Jag har varit dålig på att blogga, jag vet :(
Tiden tycks ha sprungit ifrån mig. Jag skyller på tidstjuvarna åter igen.
I fredags var jag ute med Sanna, det var jättekul! :D
Sen spenderades resten av helgen framför tv och dator, både slappandes o pluggandes.
I måndag var jag över en runda hos Anita o Oscar då herr Buffeltofs fyllde 25. Väldigt trevlig kväll och det var nog ett tag sedan jag skrattade så mycket sist :).
Vi lyckades också fixa gästkort till våra VIP som kommer i helgen. Gissa varför!
Jo, jag o min bror fyller år :D. Hurra!! Imorrn blir Alex 25 och jag 23, vad tiden går.
Imorrn kommer även några av världens bästa hit, jag längtar verkligen och ser fram emot en fantastisk helg.
Nu ska jag springa iväg till skolan för att testa spel :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar