11 februari 2011

Hurra, hurra..

..för idag är det min födelsedag (och min storebrors)!
Dagen spenderas först med föreläsning och sedan städning ("kul"). Föreläsningen var iaf jätteintressant och istället för att tänka som en dator ska jag nu börja tänka som ett objekt, hmmmm...
Ikväll blir det tårta i goda vänners sällskap och så kommer Johanna hit! Innan de andra kommer för tårta så ska hon o jag laga lite mat tillsammans. Det kommer verkligen bli jättekul eftersom jag inte har träffat henne sen i julas. Det som kändes konstigt med födelsedagen var att jag varken fick skönsång eller frukost på sängen. Första gången det inte har inträffat, men så blir det när man bor själv. Jag fick iaf upp två keliga katter i sängen.
Imorrn ska vi fira Alex o Oscar som båda fyller 25 med smörgåstårta med kollektivet Svalan + våra VIP :D. Sen ska vi festa järnet hemma hos Bouvin/Buffeltofs för att avsluta kvällen med att svänga våra lurviga på Sivans. Jag har verkligen sett fram emot denna helgen. Viktor, Klara o Ipp kommer ju med!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar