23 februari 2011

Fingers crossed

Nu rinner mina ögon o nysningar fastnar i näsan hela tiden, det har iofs ett samband med varandra. Väntar på Sara som ska komma hit och testa mina olika tesorter som jag fick i födelsedagspresent. Det kommer bli en trevlig kväll :).
För övrigt hoppas jag att jag blir antagen till Accentures Tjejkväll i Malmö den 17:e mars!
"En liten grupp kvinnliga studenter kommer att få möjlighet att spendera en kväll tillsammans med kvinnliga medarbetare från Accenture.
Kvällen bjuder på intressanta diskussioner och ger dig möjlighet att få svar på dina frågor om konsultyrket. Vi avnjuter även en specialkomponerad middag som du själv kommer att vara med att tillaga."
Håll tummarna för mig!

1 kommentar:

  1. Tjejkvällen låter hur kul som helst. Ska hålla tummarna för dig!

    SvaraRadera