18 februari 2011

Favorite thing

Sitter o väntar på att mina ägg ska koka klart, numera ingår äggamackor då o då i min frukost (ja, det heter äggamackor o inte äggmackor). Ville roar mig genom att springa runt med sin älsklingsmus i lägenheten, den studsar åt olika håll så han far omkring som ett litet yrväder. Det går bra att leka med andra möss o bollar, men den musen är hans favorit. Hans stödfamilj som han bodde hos innan måste ha insett det eftersom dom skickade med den hit. Det roliga är att Sam inte alls är intresserad av den. Han bara går dit o nosar på den ibland.
Snart ska jag på föreläsning o lära mig att tänka mer som ett objekt än en dator. Det ska bli intressant eftersom föreläsaren är riktigt bra för en gångs skull.
Ikväll ska vi fira fina Ida som fyller år (Grattis!!) och imorrn bär det av till Karlskrona o fira Alex 25-årsdag med släkten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar